Pay-per-click (PPC) advertising platform
Definisjon
En digital annonseringsmodell der annonsører betaler et gebyr hver gang en av annonsene deres blir klikket på, typisk brukt for å drive trafikk til nettsteder.
Synonymer3
Antonymer2
Eksempler på bruk1
Advertisers often use PPC to increase visibility; Many businesses rely on PPC advertising to generate leads; Google Ads is a popular PPC platform.
Etymologi og opprinnelse
The term originated from the combination of "pay," referring to the payment model, "per," indicating a rate, and "click," which signifies user interaction with an ad.
Relasjonsmatrise
Utforsk forbindelser og sammenhenger
Ingen relasjoner funnet ennå
Dette ordet har ikke blitt koblet til andre ord ennå. Vi jobber kontinuerlig med å oppdage og kartlegge sammenhenger mellom markedsføringsbegreper.
Relaterte ord
Ingen relaterte ord funnet ennå
Vi jobber kontinuerlig med å finne og knytte sammen relaterte begreper. Sjekk tilbake senere!
Relaterte artikler
Laster innhold...